درباره ما

شرکت بازرگانی تارگت از سال 2014 در چین تاسیس شده است
شرکت بازرگانی تارگت با تیم مجرب آماده ارائه خدمات به تجار محترم در شهرهای (گوانگجو ، شانگهای ، ایوو ، هانگجو ، نینگبو ، تایجاوو ، ونژو) به شرح ذیل می باشد :
تامین اهداف شما در چین بدون واسطه ، ثبت سفارش ،انجام حواله_جات ازری ، منبع یابی کالا ، در اختیار گذاشتن مترجم ، مترجمی همزمان چینی به فارسی و بلعکس ، عقد قرارداد ، کنترل تولید و بازرسی کیفیت کالا ، بارگیری کالای شما ، ارسال دریایی و هوایی ، رزرو کانتینر ، ترخیص از بنادر ایران ، خرید مستقیم از کارخانه ، و هرآنچه هدف شماست .
حمل و نقل کالا بصورت خورده بار و منظم از انبار چین تا انبار صاحب کالا در ایران.درباره ی شرکت بازرگانی تارگت
شركت بازرگانی تارگت در سال 2014 در کشور چـــــــــــــــــــین به منظور متمرکز نمودن خدمات بازرگانی ارائه خدمات حمل و نقل به صاحبان کالا و در راستای تكمیل زنجیره تامین و توسعه حمل و نقل چند وجهی تاسیس گردید. این شرکت با استفاده از دانش روز و بهره برداری از نیروهای متخصص در زمینه انواع شیوه های حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی نرخهای رقابتی و خدمات جانبی حمل و نقل/حوالجات ارزی/ارسال نمونه و ترخیص کالا را ارایه می نماید. همچنین خدمات گمرکی ترانزیت کالا ارایه خدمات بیمه ای جهت صدور بیمه نامه های باربری نیز از دیگر فعالیتهای جاری این شرکت می باشد. اعتبار و توان این شرکت همراه با ارانه نرخهای کاملا رقابتی از این شرکت به عنوان یک انتخاب ایده آل برای حمل هر نوع کالایی فراهم ساخته است. کافیست قبل از انتخاب نهایی جهت حمل محصولات استعلام خود را با نرخ های شرکت تارگـــــــــــــــــــــت تکمیل نمایید،
زیرا نرخ های پیشنهادی ما معرف توانایی های ما خواهد بود.