قوانین و مقررات:

ضمن تشکر از انتخاب شما، استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین هومان گالری است، بنابراین تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید:
افراد حقيقي، حقوقي يا هر سايتي به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند از اطلاعات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد در سايت خود استفاده نمايد و هرگونه سوءاستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت.استفاده از محتويات سايت هومان گالری برای سایت‌ها و وبلاگ های شخصی به شرطی که منافع تجاری مدنظر نباشد با ذکر آدرس سايت ما مجاز می‌باشد.
كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم را با اطلاعات صحيح و كامل پر نمايند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل‌پیگیری و تحويل نخواهد بود.
کاربران و مشتریان برای مشاهده محتویات ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، در خریدهای بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشند.لازم به ذکر است اطلاعات شما نزد فروشگاه محفوظ می ماند.
هومان گالری همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هومان گالری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش هومان گالری ارسال شود.
هدف از ایجاد بخش نظرات در سایت، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بخش نظرات هومان گالری با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد.
کلیه اصول هومان گالری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.