انجام حوالات ارزی

انجام

شرکت بازرگانی تارگت با بیش از ۷ سال سابقه در واردات کالا از چین و انجام کلیه امور گمرکی ایران و چین اماده خدمت رسانی به تجار گرامی میباشد.انواع حواله ارزی ،دلار.یوان ،درهم ولیر،
وقتی که بخواهیم به وسیله بانک یا صرافی برای فردی ارز ارسال کنیم، از حواله ارزی صادره استفاده می کنیم.
در این روش ابتدا باید به بانک یا صرافی مورد نظر خود مراجعه کنید، سپس باید مشخصات فرد گیرنده ارز، شماره حساب و واحد پولی که می‌خواهید ارسال کنید را باید مشخص کنید، پس از آن، ارز شما را به ارز موردنظرتان برای مقصد، بر اساس نرخ روز ارز تبدیل می کنند و به این ترتیب مبلغ مورد نظر شما برای آن فرد یا شرکت ارسال می شود.
شرکت بازرگانی تارگت با توجه به سابقه ی بلند مدت و درخشان در زمینه حوالجات ارزی میتواند انجام کلیه ی امور ارزی شما را در سریع ترین زمان ممکنه در کشورهای چین/ترکیه و امارات انجام دهد

حواله یوان

یوان به عنوان واحد پولی کشور چین یکی از رایجترین ارزهای مورد استفاده در معاملات بین المللی شده است .از این رو حواله یوان در غالب حواله شخصی یوان و حواله شرکتی یوان هم به یکی از نیازهای بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی و سایر کشورها تبدیل شده است. امروزه بسیاری از خریداران کالا از کشور چین برای پرداخت هزینه های خرید کالای  خود و سایر هزینه ها نظیر حمل و نقل به صورت هوایی و یا دریایی  تمایل به استفاده از یوان و انجام حواله یوان دارند.

چرا یوان را برای انجام تجارت خود انتخاب کنید ؟

به دلیل تحریم های امریکا در حال حاظر انجام معاملات تجاری بین المللی که در به صورت دلار انجام پذیرد بسیار هزینه و زمان بر شده است به علت محدودیت های فعلی هزینه های جانبی حوالجات در قالب  دلار و یورو با شرکت های چیینی بسیار گران تمام خواهد به عنوان مثال کارمزد انجام حواله به صورت دلار در بهترین حالت برای هر مبلغی توسط صرافان فعال در کشور بین 100 الی 150 دلار میباشد که  در مقایسه با حوالجات یوان و هزینه ارسال پول به چین از طریق یوان کارمزد بسیار چشمگیری میباشد.

بررسی برخی دلایل برای انتخاب یوان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نسبت به انجام حوالجات دلاری، یورو و یا پوند که با سرعت زمان کندی پیش میرن و زمان زیادی طول میکشه انجام حواله یوان سرعت بالا تری دارد

معمولا در چین برای نرخ تبدیل ارز از یوان به دلار از نرخ های بین 6.7 الی 7.3 استفاده میکنند که در خریده و پرداخت های بالا تفاوت مبلغ چشمگیری میباشد و معمولا این هزینه را خریدار باید پرداخت کند.

متاسفانه به علت تحریم های بین المللی و بانکی و استفاده ای صرافی های واسطه و مشکلات ناشی از ناشناس بودن منبع اصلی ارزهای که برای حوالجات بسیاری از ایرانیان استفاده میشود همه روزه تعداد بالایی از حوالجاتی که توسط صرافی های ایرانی در قالب ارز های دلار، پوند و یورو انجام میگیرد بلوکه میشود و در بهترین حالت پس از بلوکه شدن برای مدتی که میتواند بین 2 الی 3 ماه باشد نهایتا توسط بانک مبدا یا مقصد حواله ازاد میشود که البته منوط به ارائه مدارک مورد نیاز بانک مبدا و مقصد میباشد.

اما حواله یوان این مشکل را ندارد به 2 دلیل اصلی که به شرح ذیل میباشد:

انجام حواله یوان از حساب های داخلی چین

تمامی حواله های یوانی که توسط گروه تجاری ققنوس انجام میگیرد از حساب های این شرکت در چین که در بانک های چینی قرار دارد انجام میگیرد لذا هیچ گونه نگرانی ناشی از بلوکه شدن تراکنش ها به دلیل تحریم ها وجود ندارد

عدم دخالت دلار در انجام حواله

چون حواله در قالب ارز یوان صورت میگیرد و دلار دخالتی در معاملات خریدار و فروشنده کالا ندارد عملا تحریم های بانکی و آمریکا متوجه این تراکنش ها نمیشود.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

008618257927193 - 09121025806

008618257927193 - 09351469603

09121025806 , 09351469603

target_trade_company

Target Ttc