ترانزیت دریایه

حمل چه کالاهایی با ترانزیت دریایی مناسب است؟

حمل و نقل دریایی و ارسال بار با کشتی ، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل در سطح بین المللی است . به همین دلیل جای تعجب نیست که بیش از ۹۰٪ از کالاهای غیر عمده ای توسط کشتی های کانتینری حمل می شوند . علاوه بر این ارسال بار با کشتی برای محموله های بزرگ یا مهاجرت به خارج از کشور نیز گزینه ایده آلی است .

ارسال بار با کشتی در زمانی که حجم بالایی از کالا را می‌خواهید به خارج از کشور بفرستید گزینه بسیار مطلوبی برای شما می‌باشد. در جهانی که دیگر حد و مرزی برای تجارت و تبادل کالا وجود ندارد و ما با کمک اینترنت تجارت می‌کنیم باید وسیله نقلیه­ای را برای ارسال کالایمان انتخاب نماییم که مقرون به صرفه باشد. در همین راستا ارسال بار با کشتی در بسیاری از مواقع ارزش خود را نشان می‌دهد.

حمل و نقل بین المللی دریایی چیست ؟

اگر زمان دریافت کالا در کشور مقصد برای شما دارای اهمیت کمتری هست و یا قصد دارید محموله های بزرگ و سنگین را به سایر کشورها ارسال کنید ، بهترین گزینه این است که از روش حمل و نقل بین المللی دریایی و ارسال بار با کشتی استفاده کنید . زیرا ارسال کالاهای سنگین از نظر هوایی گاهی هزینه بسیار بالایی داشته و مقرون به صرفه نیستند و حمل و نقل کالا از طریق دریا ، معمولا جایگزین مناسبتری است و کمک میکند تا در هزینه های حمل و نقل بین المللی کمی صرفه جویی داشته باشید .

اگر محموله ای که قرار است به کشور دیگر ارسال کنید از حجم و اندازه بسیار بالایی برخوار است ، در نظر گرفتن یک کانتینر کامل برای حمل و نقل دریایی ، ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد و فرقی نمیکند محموله شما شخصی یا تجاری باشد .

ارزان­ترین روش ارسال بار به خارج از کشور

ارسال بار با کشتی وقتی شما را شگفت‌­زده می‌کند که قیمت این انتقال را برای کالایی با  وزن بالا با ارسال بار هوایی مقایسه می‌کنید؛ شما می‌بینید وقتی وزن و حجم بار بسیار بالاست قیمت ارسال بار از راه دریا بسیار کمتر از ارسال بار هوایی است. مخصوصا اگر کار ارسال بار را به موسسه­ای سپرده باشید که در کنار تامین ایمنی کالاهایتان خدمات خود را با قیمت مناسب  هم ارائه می‌دهد.

خدمات تخصصی ارسال بار با کشتی

امنیت کالایی که به خارج از کشور ارسال می‌شود قطعا اولین خواسته ­ای ­است که هرکسی دارد؛ تامین امنیت کالاها در گام اول با بسته­ بندی مناسب شروع می‌شود و با بارگیری ایمن در کانتینر و حمل و نقل با وسایل نقلیه­ ای که با رعایت احتیاط، کالا را به بندر می‌رساند، ادامه مییابد و  در نهایت با کشتی کالا به مقصد میرسد و تحویل گیرنده میگردد. در تمام این مدت اگر موسسه متصدی امور، مسئولیت پذیر باشد در کنار تامین بیمه نامه برای شما، نظارت دقیقی را بر روند کار می‌کند و پیگیری میکند تا کالا به سلامت به مقصد برسد.